فرمانده انتظامی مازندران عنوان کرد؛

طنین انداز شدن ندای حاج «قاسم» از شبکه‌های رادیویی پلیس مازندران

سردار «میرزایی» گفت: ندای حاج قاسم از طریق بی‌سیم کلیه یگان‌های انتظامی استان مازندران در ساعت پرواز عاشقانه و عروج عارفانه سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پخش شد.
کد خبر: ۴۹۸۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹ - 03January 2022

طنین انداز شدن ندای حاج «قاسم» از شبکه‌های رادیویی پلیس مازندرانبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، در راستای گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ساعت یک و ۲۰ دقیقه بامداد سیزدهم دی، ندای ماندگار سردار دلها، همزمان با زمان شهادت ایشان از طریق سیستم‌های رادیویی فرماندهی انتظامی استان مازندران پخش شد.

در این مراسم که از ساعت یک بامداد با مدیریت فرمانده انتظامی استان مازندران در معاونت عملیات و اتاق وضعیت مانیتورینگ به صورت برخط با حضور برخی از معاونین و روسای پلیس‌های تخصصی و به صورت ویدئو کنفرانسی با فرماندهان انتظامی شهرستان‌ها برگزار شد، سردار «مرتضی میرزایی» فرمانده انتظامی مازندران در سخنانی به جانفشانی‌های سردار سلیمانی و خصوصیات اخلاقی آن شهید بزرگوار در پیروی از ولایت و دفاع از مظلومان و محرومان جهان اشاره کرد.

وی تصریح کرد: خطر بزرگی که به واسطه تشکیل داعش، شیعیان و مسلمانان و حتی کل جهان را تهدید می‌کرد که با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و نبوغ نظامی حاج قاسم دفع شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران بیان داشت: معرفی خط مکتبی اسلام ناب محمدی (ص) و سیمای شیعه ولایی از طریق بروز رفتار‌های مخلصانه در برخورد با همکاران نظامی و مردم عادی توسط سردار سلیمانی منجر به معرفی خودجوش مکتب رفتاری با نام مکتب سلیمانی در دنیا شده است.

سردار میرزایی با بیان این‌که مرام، معرفت و مردانگی سردار در مواجهه با دشمنان و حتی کسانی که در پی به شهادت رساندن او بودند در موقعیت‌های مختلف تا جایی که دشمنان قسم خورده او نیز با احترام از او یاد می‌کردند بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و نام این شهید بزرگوار و معرفی وی به نسل آینده برای جلوگیری از هرگونه تحریف توسط دشمنان تاکید کرد.

در ادامه این مراسم و در ساعت پرواز عاشقانه و عروج عارفانه سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با تاکید بر التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه و رهبر معظم انقلاب اسلامی و وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ندای جاودانه سردار سلیمانی با عنوان «گر که ریزد خون من آن دوست رو/ پای کوبان جان بر افشانم بر او/ رقص جولان بر سر میدان کنند/ رقص اندر خون خود، مردان کنند/، چون جهند از دست خود، دستی زنند/، چون رهند از نقص خود رقصی کنند» طنین بخش فضای رادیویی فرماندهی انتظامی استان مازندران شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار